miercuri, 8 februarie 2012

Numarul bestiei

Ieri am fost de garda. Prima. Partea buna e ca a fost cu o doftorita primara in fundal. Partea proasta e ca a fost ca la nebuni. Nu descriu toate intepaturile cu capsatorul de faianta si taieturile cu fierastraul de geamuri. Nu intru asa in detalii. Dar...

Nici nu raman bine singura ca vine Salvarea cu o fatuca cu dureri de burta, suspecta de extrauterina. Cand am auzit recunosc ca m-a luat cu suspine, dar mi-am tinut barba din tremurat si am avut prezenta de spirit sa intreb cand o fost ultima menstra. 14 zile. Bun. Imi sterg sudorile incipiente, ii fac HCG, negativ. Nici nu imi revin bine ca incep sa curga degete taiate cu drujba, fracturi de deget mic de la picior (nici nu credeam ca se poate sa-ti rupi asa oscioare mici, dar nah!,ca se poate!). Pe la 9 seara nu mai pridideam cu cusut capete si degete, pe cuvant de onoare. Acum cu gheata asta pe jos, au dat saracii care cu ce os cranian a putut de asfalt. Totul a culminat pe la 11 noaptea cand pica simultan un nene bine abtiguit si o doamna respectabila. El cu un umar cam oval si cu niste crepitatii osoase de mi s-au strepezit dintii cand l-am palpat. Ea cu capul sfasiat pe diagonala de la ochiul stang la urechea dreapta.
El, da, avea o fractura de humerus demna de un atlas de radiologie. Ea fusese muscata de cainele propriu, in timp ce-l luase in brate sa-l bibileasca. Jur, nu inteleg cum a reusit sa-i sfasie tot capul.

Din fericire totul s-a terminat cu bine, in sensul ca la sfarsitul zilei toti pacientii mai dadeau din peretii ventriculari.

Dar de unde titlul.

O sa incep azi, dupa ce am tot scris despre motive pentru care nu ar fi indicat sa locuiesti in Nemtia, o serie de motive pentru care ar fi de preferat tara al carei tricolor nu are decat 2 culori, Romaniei. O fraza complexa, dar sunt convinsa ca ati inteles ideea. Asadar:

1001 motive pentru care sa locuiesti in Germania (ordinea va fi aleatorie, dupa cum imi vin ideile. Nu promit ca gasesc 1001 si nici ca ma opresc daca gasesc mai multe).

Motivul numarul 1.

Prefixul telefonic al catunului in care locuiesc e 666. Oamenii astia, catolici cu frica lui Dumnezeu si a lui Satana si-au acceptat soarta blestemata cu calm, fara proteste la aflarea vestii. Bine, nu stiu sigur, ca nu eram aici cand s-a instituit numarul ca prefix, dar cred sincer ca nu s-a rasculat nimeni. Mai tineti minte scandalul cu cardurile RATB? Ca daca citesti numarul seriei pe diagonala si il inmultesti cu patratul numarului citit pe orizontala la puterea radical din pi da 67, 53, adica 66 adica 66,6% din numarul bestiei (2 de 6 din 3 de 6) adica 666?

Motiv sumarizat: lipsa habotniciei dusa pana la prostie crasa.

2 comentarii:

  1. Pentru primul motiv...666...dovada ca la noi se face matematica...stiu oamenii inmultirea, stiu ce-i aia o diagonala...hahaha...pup Elena. Astept urmatoarele motive...

    RăspundețiȘtergere
  2. "Aici este înţelepciunea. Cine are pricepere să socotească numărul fiarei, căci este număr de om. Şi numărul ei este şase sute şaizeci şi şase." (Apocalipsa 13:18).

    RăspundețiȘtergere