joi, 22 decembrie 2011

Solstitiu

Azi a fost cea mai lunga noapte din an in emisfera nordica. Probabil creierii mei stiau asta, pentru ca aseara pe la 8 picam de somn, si azi dimineata la 6 cand a sunat ceasul regretam ca nu am cumparat o sabie ninja de pe undeva sa-l fac arsice.

E frumos asa, cu program de la 7 la 3,5. Ajung acasa si inca mai e deschis pe cate undeva. Mai am timp sa fac chestii. De exemplu cumparaturi. Da, iar am fost la cumparaturi. Nu mai aveam ceva, nu mai stiu ce, ca n-am cumparat. O sa aflu cand am nevoie. Dar am gasit pastile dintr-alea de sare de baie albastru azur cum avea mama cand eram mici. Acelasi miros. Se cheama "Melisse" mirosul. Adica de la floare cred ca vine.

Eh, mai e oleaca si vine anul nou. Si comentand asa, cu sotul mei (pentru cine nu stie, sotul mei sunt membrii trupei Patru Betze) mi-am dat seama ca sunt mai inteleapta muuuuuult dupa o bere buna.

Pai de ce? Pai mereu am crezut ca ziua de anul nou e doar o zi ca oricare alta, dar niciodata n-am reusit s-o spun atat de frumos. Ia fiti atenti:

"Si ultima zi din an, si prima din anul urmator sunt doar niste zile normale. Pentru creieri obisnuiti poate inseamna un motiv sa se minta ca cu acea ocazie vor face ceva cu viata lor. Pentru cei care inteleg un adevar atat de banal inseamna doar o zi in plus in care sa puna umarul sa-si realizeze visurile."

Am I smart or what?

7 comentarii:

  1. eu cred ca esti un pic deprimata.
    te sustinem, nu este usor la inceput.
    fii tare si mult succes. Iar daca simptomele persista si dupa 6 luni, mergi la un medic.
    psihiatru.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi se pare foatre corect ce spui. Cine vrea sa schimbe ceva nu asteapta ziua de luni sau de 1, schimba ce doreste fix din clipa aia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca o sa ai un 2012 la fel ca 2011, la anu' pe vremea asta poti sa spui ca ai mai dat clasa la niste oameni care te trimit la doctor.
    Foarte frumoasa cugetarea cu sfarsitul de an.

    Sarbatori fericite, Elena Miscodan!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt sigura ca a avut intentii bune. Si de asemenea, ca n-a inteles nimic din ce scrie pe aici. ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Quote:
    "...Am I smart or what?..."
    Yeah, you are.
    Is this news?
    :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Don'șoara Elena... puneți ceva gen "ultimele comentarii" în dreapta, să știu pă cine să înjur... și când.

    RăspundețiȘtergere