marți, 12 iulie 2011

VeloChristine

Nu stiu cati dintre voi ati citit Christine, romanul lui Stephen King. Sau poate ati vazut filmul, parca era si film...
Eh, era vorba in cartea asta despre o masina posedata de un spirit care incerca sa omoare oamenii care o conduceau. Sau asa ceva.
De unde referinta din titlu? Pai sa va zic: azi s-a internat o doamna respectabila la vreo 48 de ani, cu fractura de baza de craniu, fata proaspat tencuita pe jumate cu tesut de regenerare, o mana praf, un picior arsice si ceva carpiene asortate. "ce-ati patit, doamna? Am cazut de pe bicicleta." No, de-amu' nu-mi pot imagina cum poti sa te farami in halul ala cazand de pe bitza. Poate daca velocipedul e de fapt un velociraptor, sau daca bitza e atarnata de o parapanta care s-a pliat si a cazut intr-o turma de tauri fiorosi la rut. SAU...saaau, daca bicicleta e posedata. Da. Exact. Acum are sens, nu?

Revenind la chestii serioase. Cereri. Semnate , olografiate (am mai aflat si un cuvant nou in romana cu aceasta ocazie) si supraverificate printr-o suta dooj trei de bife.
Azi am pierdut o ora jumate completand o cerere. Mai precis o ora si treishopt de minute. Motiv pentru care nu am mai reusit s-o depun ca s-o-nchis la poshta.

E si maine o zi. E 13.

2 comentarii:

  1. Zapacila ! Ce cauti la Hans si Frida ? Pe Clinceni nu era bine ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Era, era. Dar e nasol cand gasesti doar vreo 3 locuri in tara unde ti-era bine.

    RăspundețiȘtergere