luni, 11 iulie 2011

Be gu mine! (au si ei betivii lor)

O noua saptamana. Azi am reusit sa adorm in picioare, ceea ce nu mi s-a mai intamplat din facultate. Vorbea un prof limba asta a poetilor, si simteam cum imi cade ochiul drept in palma stanga, si cel stang mi se suie pe breton. La un moment dat am facut diplopie pe bune, dar am realizat asta abia cand incetat sa mai am activitate cerebrala si am zvacnit din umeri a adormeala. Palme nu puteam sa-mi dau in mijlocul prezentarii. Groaznic.

Asa cum ziceam, au si ei betivii lor. Azi a fost ziua malformatiilor congenitale (4 la numar, nu intru in detalii, mi se pare extrem de deprimant) si a betivilor cu fractura de harca. Acelasi comportament tipic, tras de sonda urinara si escaladat patul ca ei vor sa se dea jos sa faca pipi...

Azi am dat o raita prin jurul casei si am gasit: lubenita, leustean, caramele bulgaresti, pufuleti de Timisoara, bere ruseasca, sarailii si biulbiul, baclava, pate cehesc, vita cu os, sunca afumata, fasolea asortata, si, cireasa de pe tort: frunze de vitza pentru sarmale. Deci, da.

15 comentarii:

  1. super tare gagig0 tine-o tot asa ca ami place

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha! Nu mai eram nici la SRV de peste un an :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Gajico :D daca ai gasit in jermania in juru casei carmeli bulgaresti si pufuleti esti inca in romania :D

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cred ca te oftici, si atat. la tine in satuc acolo nu sunt, nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. pai ma oftic ca imi e si mie dor de un pufulete , o caramea deja mestecata, o guma dezlipita dintr-un colt al bancii cu aroma de PVC, IMI E DOR!!! SI DA MA OFTIC!!! in sat la mine e liniste si pace si caprioarele nu mai meste chuwing-gam

    RăspundețiȘtergere
  6. Dacă nu ai găsit varză murată de sarmale... degeaba te-ai mutat.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  7. am gasit bre, vineri, cand am fost sa iau lapte condensat de la rusi :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Eh... nu pot să te prind cu nimica... las'că mai încerc.

    RăspundețiȘtergere
  9. stiu ca e vechi articolul, l-am descoperit acuma... dar UNDE se gasesc pufuleti din romania in germania?? unde? ca io nu am dat de ei....

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am gasit la un magazin de specialitati rusesti si est europene. Mai nou am gasit si la supermarket, nu romanesit, rusesti, da-s buni.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai o iei de la spital spre fabrica de cauciucuri si e la vreo 500 de m pe stanga.

    RăspundețiȘtergere
  12. Aha, pe unșpe-ai început, și-mi faci și-n ciudă cu bunătățuri, mie lebenița și cireșele să-mi dai amu! :-P

    RăspundețiȘtergere